Blommar här hemma

Jag trodde inte jag hade gröna fingar alls, men det har faktiskt visat sig att de finns långt där inne om jag bara ger mig den på att ta fram dom! :)
Köpte ju en liten ros på Ica här och ställde i fönstret i vardagsrummet...och den har skjutit iväg så det bara sjunger om det! haha så kul..så jag hoppas den fortsätter blomma vidare och att den växer sig större och större.

Sedan fick jag en bukett blommor av Johan här om dagen...bara för att! Han är den snällaste! Och även dom blommar för fullt! Så nu har jag vant mig med blommor runt omkring mig så jag kommer inte kunna vara utan! Kul att ha något att pyssla om och byta vatten :)

Idag hade jag 1:a kunden på salongen i ansiktsbehandling i 2 h! Nervös som bara den var jag, men det gick jättebra! Skönt! :)
Imorgon och på fredag har vi manikyr på schemat....fredagen bjuder även på ett prov! Får bara hoppas...att det går vägen :) Så nu ska jag dra mig från datan och plugga lite!  :) Svejs

Blomster!



Kommentarer
Postat av: Maria

Du är ju för duktig du! Hoppas ni får det så trevligt i helgen, vi kan väl föröska hitta på nått snart igen!? :D

Stor Kram

2009-10-03 @ 18:14:34
URL: http://mariaemb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0