Torsdag

Idag skulle vi ha genomgång av Exuviance som är det andra märket på produkter vi har i skolan. Men läraren kom aldrig, det hade blivit något missförstånd med schemat så vi fick träna på det vi ville, så det blev vaxning idag för mig och Nicole. Skönt att få bort allt hår nu när utlandsresan närmar sig och man ska på med bikinin. :)
Så när klockan blev 14.30 fick vi sluta. Och fick veta att det blev hemstudier imorgon, fredag! Passar mig perfekt då mamma och Janne kommer med flyget vid lunchtid och inte hittar hit, då kan jag åka ut på stan och möta upp dom. Johan kommer hem ganska tidigt imorgon också så det komer bli en lång helg! Kul.

Imorgon blir det till Globen och se Idolfinalen! Spännande. Vet knappt vem man ska hålla på, båda är ju så bra. På lördag blir det väl en sväng på stan och se julskyltningen. Sedan får vi se vad vi hittar på, kanske något museum eller nåt. Får höra vad gästerna har för önslemål när de kommer ner. :) Nu ska jag se lite tv...kanske blickar lite på anatomin som vi har prov på nästa vecka. Svejs

Vem vinner imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0