Vaccin...




Idag har vi haft salong i skolan och det gick snabbt som vanligt. Men när man har roligt går tiden snabbt. Dock känns det ganska skönt med lov så man får vila hjärnan lite med allt nytt man får lära sig. :)
Under lunchen följde jag med Michelle på en liten promenad och sedan handlade vi glögg, lussekatter, nötter, skummtomtar och ischoklad som vi ska mumsa på imorgon efter lunchen eller efter provet som vi ska ha imorgon i anatomi. Lite julmys sitter aldrig fel :) Efter dagens slut blir det jullov fram till 7 januari...

Efter skolan idag gick jag till Blue medi spa som det heter, där dom hade drop in tider för vaccination för svininfluensan. Så nu är det gjort. Känns skönt då vi åker till utlandet om 1 vecka och vill inte bli smittad, samt tänker på kunder i salongen som man heller inte vill smitta. Men själv är jag inte så orolig att få den så det var med blandade tankar jag gick för att ta vaccinet ikväll :) men ingen symptom än så länge iaf :) spännande att vakna upp imorgonbitti och se om jag börjat gå baklänges hahaha...en tjej i klassen hade en hon kände som hade trott på det då hon hört det på nyheterna som ett skämt! Lite kul :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland har du lockigt hår, mycket snyggt! Hur får du till det? :)

2010-01-05 @ 11:22:44
Postat av: Mia

Hej!!!!



Jag tittar in här då och då och hoppas på en massa bilder från utlandsresan, men icke :(



I helgen jobbar johan och jag pluggar till en deltenta som jag ska skriva på onsdag. Vad hittar ni på för spännande??



Vi måste absolut ses snart!! Det var ju jättelänge sen! :) Har ni haft det bra?



Stor kram

2010-01-09 @ 11:27:01
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0