Ledig tisdag

Vilken skön morgon jag haft idag, hade ställt väckaren på 09.00 men var så trött då den ringde så jag fortsatte sova till 09.45. Så härligt. Så nu är man verkligen utvilad. Måste sova bort viruset i kroppen. Har inte tid att bli sjuk nu. Det är ju inte många dagar kvar till semestern och jag vill verkligen vara på jobbet innan dess. Så idag blir det att ta det lugnt. Vi har supersoligt här i Umeå så det kanske blir en stund på balkongen i friska luften.

Ikväll blir de iaf att fara och äta på Tajmahal, där blir det nog lite indiskt nan bröd och någon kycklingrätt med ris! Mums vad gott. Hoppas jag bara har smak också och inte helt igentäppt i näsan. Nässpray klarar jag mig verkligen inte utan. Kan inte somna utan att kunna andas  genom näsan. Så igår kväll insåg jag att jag inte hade nå hemma så Johan tog bilen till Lars & Monica och åkte för att hämta det till mig. Skönt! Så somnade jag gott. Så idag blir det nog en promenad in till stan iaf för att köpa tillbaka det till dom och gå upp på butiken med det. Svejs


Kommentarer
Postat av: Emma

På fredag är det slut ed skola :) hehe Ska bli jätteskönt! Känns så skönt att få jobba i sommar och få sig lite pengar :)

2009-06-09 @ 12:23:22
URL: http://emmanh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Ville bara tacka för examenspresenten! Och vilket fint telegram! :) Himla synd att ni inte kunde komma, men vi måste ju försöka ses nån annan dag i sommar! Helgerna verkar ganska fullbokade, antingen med jobb eller nöjen, men mitt i veckan kan ju passa lika bra när alla har semester o jag är ledig. Hälsa och tacka Johan också! Kramar!

2009-06-09 @ 22:22:23
URL: http://maddestrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0