Röd och fin på fredag!

Det kan man säga att jag är. Idag fick vi en kortdag på skolan, fick sluta 13.30 så det vra bara hem och pyssla om sig och vila. Johan var hemma vid fem-tiden, vi åt lax, pressad potatis, sås och sallad till middag. Mums så gott det var, hade längtat efter det ett tag nu så idag var det dags att tilllaga det!
Nu har jag målat mina naglar och vi ska se Idol som börjar om en stund.
Johan har precis skyndat sig till Ica och ska köpa brie och någon bulle eller annat gott. Jag är så sugen på kanelbulle ikväll! Så jag får väl se vad han har med sig hem, skulle köpa något gott iaf.

Röd och fin med en liten blomma i svart på varje ringfinger. :) tånaglarna har samma färg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0