1 vecka!

Igår kväll 21.00 blev Melody 1 vecka! Och det behövdes bara 1 minut med henne för att känna sig beroende!
Här hade jag ganska så ont, öppen ca 5-6 cm och jobbade på utan bedövning och tog värkarna med Johans stöd :)
Förlossningsberättelse kommer sen, har inte tid & ro att sätta mig så länge vid datorn än :)) Och det tar ett tag att skriva ner allt :) Men det kommer så småningom.

Nu ska jag vila middag med lillan & sen kommer syster & Gerad hit på kräftmiddag!!
De har hunnit vara här idag & snussat lite bebis, ätit lunch & surrat :) Kul!

Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

sv: tyvärr.. inte så himla trevlig dock, jag älskar att ha rent och städat hemma.

ja, det lät trevligt! :D

2011-08-28 @ 01:26:21
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0