Ny top & utgång!

Jag hittade en ny top idag på ONLY. Jag lägger inte ut någon bild på den än då jag funderar på att ha den på lördag.
På lördag blir det utgång för mig!! Kommer inte ihåg sist jag festade och dansade då det närmar sig 2 år sedan sist! :) eftersom jag fyllt år bjöd Monica mig på middag ute med efterföljande festligheter, vin, drinkar och utgång som present och på lördag är det inbokade datumet! :) ska bli kul att se om man fortfarande har det kvar inom sig, haha. Middag på Invito och sedan vet jag inget mer... Kul!

Jaja ok, en tjuvtitt på min nyinköpta eventuella stass till på lördag :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad skoj:) Sånt behöver man ibland:)

2012-03-22 @ 22:25:18
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0