En måndag med telefon

Det kan man verkligen kalla denna måndag. Idag har jag ringt och polisanmält min cykel stulen. Tur nog hittade mamma pappret som man får när man köper en cykel med ramnummer och allt som polisen vill veta. Sedan var det bara att kontakta försäkringsbolaget och berätta, samt att vi har insett nu att vi betalar varsin hemförsäkring vilket kan vara lite smått onödigt eftersom man bara behöver en. :) Så det var positivt för Johan iaf eftersom jag redan betalat in min...så kan han riva sin inbetalningsavi som han fått för att förlänga sin.
Sen tror jag att jag har hunnit prata med nästan alla jag känner på telefon idag, Syrran (mammamalinsvardag.blogg.se)
mamma, Johan, Johans mamma bara på förmiddagen. Kul kul med någon att surra med, kan inte påstå att jag har någon låg genomsnitts samtalstid på mobilen.

Kommentarer
Postat av: systeryster!!

Heeej älskade underbara!!! va kul att du oxå kommer fastna i bloggträsket!! ;) hehe..

Se till fånga tjyven o nyp honom i örat om han kommer dragandes me bajjken!

PÖZZ från sis!



(du, de e faan så kul om ngn skriver en hälsning i ens blogg eller hur??) =D

2008-11-03 @ 18:41:32
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0