Mitt i veckan!

Idag är det redan onsdag, kan inte fatta det...det tog till och  med ett tag innan jag lyckades övertala svärmor Annelie och Johans farmor Minette att det verkligen är onsdag! haha Annelie var helt inne på tisdag. Dagarna går så himla fort och det är inte länge kvar till skyltsöndag! Typ 1 vecka till helgen! Helt otroligt hur fort tiden gått sedan september. Men vad kul! Julen kommer snart och jag har nästan handlat klart alla julklappar. Skönt, man måste börja i tid när man har så många att handla till. Annars blir man ruinerad i december.
Och jag pratade som sagt med svärmor idag och hon har spikat allt till våran Londonresa i december! KUL! Och nu är det bara 2 veckor kvar snart tills vi åker iväg!! AAA vad jag ska gå och kolla i alla affärer, sen har vi också bokat biljetter till mamma mia musikalen, jag tror att det fanns biljetter kvar! Ååå vad jag längtar, vad kul det ska bli! Vi åker med Annelies syster och hennes dotter som är ungefär i min ålder!

Ikväll hade jag också mat på bordet nä jag kom hem! Oj så bortskämd jag är alltså! :)
Jag ska se lite tv i sovrummet ikväll, Bonde söker fru, men det är roligast att se bonde som söker bonden! haha
sen blir det sjukhusprogrammet Grey´s anatomy som också är bra...jag är hemskt på att följa serier, en riktig tv tittare på kvällstid! :) Johan får besök av 2 kompisar som ska komma och spela lite tv-spel så jag rymmer in i sovrummet! :)
Men det är kul, nu får jag bjuda på lite fika ikväll, allt som jag bakade medan jag var hemma i 3 veckor och inte hade annat för mig. Vi bjuder Fredrik på lite mat som kom från Luleå nyss endast för detta tv-spel! :) Eller han bor i Umeå men han säljer Lanza produkter och bilar ganska ofta, så det var ju inte så att han körde 25-30 mil endast för att komma hit! :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej min älskling. Va kul att du väntar på en Londonresa.Det känns på det du skriver att du mår bra nu. Ha det så fint PÖZZ PÖZZ Dad

2008-11-20 @ 14:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0