Planerar och förbereder

Denna tisdag har gått åt till att fixa iording här i hemmet lite, bland annat bäddat rent i sängen som jag brukar dra mig för att göra, men det är ju inte så jobbigt ändå...tänker man när man är klar ja. :)
Lite tvätt kastades också in i maskinen i mellan åt, dels för att få lite rena kläder tills vi åker iväg imorgon till älvsbyn! Sedan var man ju tvungen att tänka ut vad man ska ha på sig på lördag på min kusses 30-års fest eftersom även dom kläderna måste packas ner imorgon. Tur man har lite kläder att välj bland.
Annars har det inte blivit så mycket gjort mer än att blogga fram tills Johan kom hem, då satte vi oss i bilen och drog iväg till butiken med 13 bokstäver, Systembolaget! Vi insåg att det var bättre att handla medan vi var i Umeå, kanske finns det lite mer att välja bland jämfört med älvsbyn...bara en tanke...
Nska jag i alla fall gå och göra lite middag till oss, börjar kurra i magen...idag får det bli upptärnad grillad kyckling i lite creme fraiche, cyrry och pasta till.

Våra nya sängkläder från Hemtex, kuddarna och gardinerna lika så!



Ny matta i hallen har vi också, tur vi är bortskämda! Den passar så bra med våra "sittkuber" i rött


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej vännen! Du ska veta vad jag tänkt mycket på dig den senatse tiden, typsik mig bara att inte få tummen ur och plocka upp telefonen. Så otroligt kul att du skaffat en blogg! Nu kan jag ju få följa med och se hur du har det :) Jag gjorde ju slag i saken redan i somras och är en fullfjädrad bloggare ;)



Hur är det med dig?



Många kramar

/Mia

2008-11-04 @ 20:48:09
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: systeryster!!

Heeeej, fatta imorron SES vi!! När sågs vi sist, helt galet längesen! Eller som du skulle ha sagt,

-nå så mycke jävulskt HAHAHAAA!!



Saknar dig så de gör ONT, ända ut i extensionstopparna, om de gick! Ryck me dejj lite limpa med vetja!?

Ja som inte längre kan komma förbi så -DU KAN BJUDA MEJJ PÅ LUNCH! haha



Men fy va jag spånar, kl e över 22, o de var dags sova a long time ago. =)



Puss o natti!

2008-11-04 @ 22:03:03
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0