Tillbaka i Sthlm

Idag är det måndag och jag har gjort bort ett praktiskt prov idag i ansiktsbehandling, det gick bra och imorgon är det nästa prov som jag läst på lite ikväll. Annars har det blivit mesta delen av kvällen i soffan. Känner mig ganska trött och ska göra en tidig kväll. Tänkte kasta in några bilder från helgen...min helg var super! Känns skönt att ladda batteriet med lite från norr. :) Fredag blev sovmorgon och sedan pannkaka med hjortronsylt med grädde till lunch sedan en hel eftermiddag med mamma på stan och handla de sista julklapparna. Träffade alla och hann med mycket under helgen, samt slå in alla klappar så nu är det klart. Var på restaurang med alla syskon med familj och pappa och åt på lördag med avslutning hos Patrik och Åsa som bjöd på en supergod efterrätt, "marsipan och chokladtårta" med kaffe och sedan glögg! Sedan följde jag hem med syster och sov hos dom, hon hade inte sett Twilight än, så efter barnen somnat blev det en filmkväll i soffan och den var lika bra denna gång. :) Söndag blev ännu en dag med syskonbarnen med fam och sedan till flygplatsen med pappa som chaffis :)  



Var ju tvungen ut och fota :) 


Hjortronsylt säger jag bara!!


Inte så mycket snö var det men det räckte för mig denna helg :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Åååh, snöööö!

2009-12-08 @ 23:54:02
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0