Semmeldag och utslagna blommor!



Jaha idag är det nog många som smaskat i sig en semla, folk stod i en lång kö för att förmodligen köpa sig en eller flera semlor idag. Kön ledde ända ut från konditoriets dörr och ut på stans gata.
Dom hade nog vad dom gjorde där inne. :) '
Själv har man jobbat hela dagen och har kommit hem och hunnit baka lite. Måste ju ha med mig lite fika till i helgen då jag ska ha födelsedagskalas.
Johan är borta på jobb och kommer hem på torsdag så jag har några dagar på mig att passa på att baka.
Igår hade jag dansträning och det var lika roligt som vanligt! Och nästa gång vi träffas börjar vi på en ny koreografi!
Nu ska jag gå och ta ut kakan ur ugnen! Svejs

Mina fina blommor slår ut så fint!

Kommentarer
Postat av: fanny

Okej, ska ni bara stanna över helgen eller? :) det var riktigt kul att fara ut och åka lite skoter, men jag kan lova att jag har träningsvärk i armarna efter att ha hållt fast mig bakom erik, haha! Jo mina bullar blev faktist godare än jag trott ;) ni får väl komma förbi och smaka? :) ha det bra, kram.

2009-02-24 @ 21:25:17
Postat av: Emma

Tackar =) Joodu! Nu känns det som om 3 ton lyfts från hjärtat Haha

2009-02-24 @ 21:34:41
URL: http://emmanh.blogg.se/
Postat av: Emma

Tackar! jodu! Känns som om 3 ton lyfts från hjärtat! Haha

2009-02-24 @ 21:36:31
URL: http://emmanh.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej raring!



Vilka underbara blommor! Han är ju för söt den där Johan.



Många kramar

2009-02-26 @ 18:50:35
URL: http://www.mariaemb.blogspot.com/
Postat av: Gabriella

hej vännen! tänkte bara höra om ni är i Umeå i veckan? jag har nämligen sportlov: )..så jag och mamma ska ner och hälsa på syrran som pluggar i umeå nu. vi kommer förmodligen gå på stan så jag tänkte komma förbi och hälsa på dig: ) se hur du har de. hör av mig i veckan. ha de bäst! kramen

2009-03-01 @ 08:13:50
URL: http://gabriellaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0