Ananas och sol!

Idag har det varit sol och vackert väder! Verkligen superhärligt och varmt. Jag passade på att handla mat idag och kom över billig ananas och var naturligtvis tvungen att köpa 2 för att vi ska ha en till helgen mumsigheter också! :) Mums vad gott. Det blir en fruktsallad till kvällsmål framför tv:n tillsamman med en filt. Nu sa jag plugga lite innan dating in the dark börjar. Svejs från mig!



Lättlagat ikväll då Johan är borta :) Orkade inte göra annat och den är faktiskt god om man tillsätter klimp också. Men den väger inte upp en hemgjord, men jag var för hungrig då jag handlade och en hemgjord skulle ta för låg tid. :)


Kastar in en bild på lampan som jag monterade ihop igår. Mycket fin. Vill ha den till Umeå också! Jag tror vi får ta en sväng på Ikea till oss själva innan vi flyttar tillbaka uppåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0