Helgen

Lite sen uppdatering då vi inte hade någon dator i lägenheten vi var under helgen. Det var en riktig bra helg för oss och det började med att Camilla och jag följdes hem till oss efter skolan och hade hanlat taco som vi skulle laga till middag till oss och Johan. Under kvällen såg vi hyrfilm och mumsade på godis. Inte alls dumt.
Vi såg Bröllposfotografen och Old dogs.

Lördag tog vi sovmorgon så länge vi kunde sova iaf. Vi vaknade båda ganska tidigt pga av solen lyste genom fönstrena. Så vi steg upp och begav oss in till stan och jag skulle bara lämna igen 2 kjolar men det blev att jag handlade en massa nytt också! :) nu har jag förbud att vara i stan :) igen....! :) haha

Lördag kväll var jag och Johan på The Last Bounce på Globen! Så grymt bra det var! Det är det bästa att sammanfatta den kvällen, man måste ha vart där för att förstå :) 

Söndag blev en dag för mig att sammanfatta alla mina projektarbeten i plastfickor i en pärm! Jätteskönt att ha det gjort. Nu ska jag lämna in dem till veckan efter att jag fått visa mamma min enormt feta pärm med alla arbeten! Man förstår att det tagit tid för mig då man ser hur många det är! Men nöjd är jag nu :)

Denna vecka har börjat med 2 dagar i salongen och imorgon ska vi lära oss medicinsk hudvård och det blir att ta bussen till Östermalmstorg imorgon och där ska vi ha kurs ons och tors.   

Jag och Camillas otroligt goda taco till oss och Johan!

Nya skor!






Kjol, ser ut som en omsydd trenchcoat :)




Lackade mina naglar fransk manikyr med rött! :) Man måste komma ihåg sig själv också och inte bara alla kunder på salongen. Men lacket åker bort på söndagkväll innan skolan där vi inte får och det inte går att ha lackade naglar. Så man får passa på under helgen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0