Nyfrissad

Ja då var jag äntligen nyfrissad! Frisören fick göra en insats och rädda mitt yberblonda hår igår! Ingen lätt uppgift men resultatet efter 3h & 15 minuter blev det jättebra! Känns skönt! 
Kastar in en bild på resultatet :)



Färska jordgubbar, soffmys och Grey´s anatomy ikväll!


Fick även ett samtal ikväll med en förfrågan om att vara statist i en filminspelning som kommer vara i en stureplansmiljö och vi som statister kommer dansa och mingla. Kommer vara 15-20 stycken på plats och jag tänkte varför inte. Kan ju vara roligt att prova något nytt. Så söndag ska jag klä upp mig och sminka mig som om jag ska på fest så får vi se hur det går. :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, låter spännande! Hur fick du den förfrågan?

2010-05-26 @ 23:08:14
URL: http://gretaturbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0