Shiseido

Ja då var det kanske dags för en uppdatering då kanske :)
Stockholm tis-tors med Elin på kurs för Shiseido. Och jag kan säga...jag är såld! Shit vilka fina produkter. En massa information och säljtips. Prova på en massa olika produkter och nu är jag hemma igen med mer i ryggsäcken och kli i fingrarna för behandlingar. 

Hittade en serie som passade super till mig som har en hy som är yttorr och blir fet på dagen. En serie som bygger på renhet, antibakteriella produkter och fukt! Precis vad min hud behöver!...fukt, fukt, fukt!
Jag köpte allt! Rengöring, softner, dag/nattkräm, "anti-blank-stick", matt foundation och scrub! Så fin min hud är nu och ska bli! Finns en massa mer men det här får jag börja med :) 
T.o.m Johan lade märke till en förändring i hyn! Inte dåligt :)

Slänger in några bilder

Haha bilden säger allt...Vi hade kul i Sthlm!


Sov som prinsessor!
Inte varje dag man får sova i varsin 140 säng med fyra kuddar och ett jättetäcke


Några av produkterna...


Man törs inte tro det men det är sant! Det fungerar. Ett anti-blank-stick!!
Blir du blank under dagen..köp!! Men kom ihåg at din hud också behöver fukt under
Mattifying stick- Shiseido


Nya smycken:
Elin rekommenderade...jag köpte :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0