Tillsammans

Det är vad vi har varit i helgen! Super skönt med uppladdning. Jag jobbade lördag men efter jobbet hämtade Johan mig och vi åkte och handlade gott till kvällen och hyrde filmer.
Fick bli fondue till middag med oxfilé och massa tillbehör.
Åt till vi höll på spricka! Johan kom även på att snabbt doppa ner brieost i fonduegrytan. När den nästan höll på att smälta tog man snabbt upp den och la den på en saltin. Supergott!!
Blev kvar kött och färska champinjoner. Jag kommer nog kunna göra en god oxfilegryta med färskpasta till veckan till middag!  

Idag fick det bli en sväng på stan efter ett bubbelbad på morgonen tillsammans. Johans hittade en massa nya kläder och t.o.m skor. Jag köpte en ny kavaj, tights, mössa & en till halsduk :) älskar alla stora halsdukar!!

Ikväll blir det taco till middag och sedan bio: Wall street 2


I fonduegrytan:
3 dl rödvin
4 tärningar mörk oxbuljong
och resten vatten....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0