Scrapbooking!

Äntligen en liten pysselhobby här hemma!
Tänkte som start göra ett album från graviditeten...I VÄNTAN...
Som en graviditetsdagbok i bilder!
Sedan får det bli fortsättning i annat album efter födsel, ex första året nr 1 osv. Lättare att titta i mindre album & samtidigt lätt att förvara i lådor eller framme på byrå i barnrummet!
Det kliar i mina fingrar att sätta igång, så nu ska jag skicka in några bilder för framkallning och därefter låta kreativiteten fortsätta med albumet! Än är bara framsidan klar :)


Färger i både blått & rosa :) Man vet ju aldrig!




Jag & svärmor var inne på Pandurobutiken i Sthlm där jag plockade ihop allt som behövdes.
Det drar fort iväg i kostnad men kul är det! Och hur mycket fanns det inte där!!
Jag ville ha allt men höll mig till detta iaf. Vet vart jag ska shoppa vid nästa Sthlmsbesök! :)


Kommentarer
Postat av: Erika Larsson

Så kul att du också har hittat denna roliga hobby! Jag hör att du är beräknad bara 6 dagar innan mig, vi får väl se vem som hinner först... ;)

2011-04-10 @ 12:49:27
URL: http://kontorsteknik.blogg.se/
Postat av: Sandra - Filip och Hugos mamma =)

De är ju så roligt med scrapbooking! =)

2011-04-11 @ 09:47:50
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0