Lugnt

Ja som sagt lite lugnt på bloggfronten. I tisdags var jag och grattade Monica som fyllde år!
Onsdag blev det sen middag hemma då jag jobbade till 19....ikväll kommer Johan hem och imorgon åker vi till Älvsbyn! Grannarna håller koll på lägenheten som alltid då vi är borta! Även bilparkeringen! Vi får veta allt då vi kommer tillbaka :) Känns tryggt!

Idag tänkte jag kolla på någon strandklänning till utlandet...vet inte vad jag har hemma som jag kommer att kunna ha på mig då vi åker i slutet av mars. Ska kolla lite internetsidor om jag ev ska beställa.
Kanske blir det en sväng på H&M då jag slutar idag...nya leggings. Får ta och kolla deras mammaavdelning om det finns något fint. Kul att börja titta lite iaf :))

Nu mot jobbet! Svejs

Kommentarer
Postat av: Maria

Mysigt! Har hört att de är galet kallt där uppe nu. Tror visst man har gått och blivit lite Stockholmare.....



Det vore jättekul att ses då ni kommer ner. Vi kan ju höras närmare om det finns någon tid! :)



KRAM

2011-02-17 @ 17:31:59
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: Mattiasfrida

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-06-22 @ 10:40:28
URL: http://mattiasfrida.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0