Lördag

Sovmorgon lyckades jag med! Skönt!! Vaknade 05.40 men somnade om, vaknade 07.10...gick på toa och lyckades sedan somna om till 08.45! Så idag känner jag mig väldigt pigg och mår nästan som vanligt :) hihi
En sväng med bilen och titta på lite småsaker osv...en sväng på stan och på H&M för att inhandla nya underkläder som jag var i stooort behov av! Dålig på att uppdatera mig på den fronten. Men nu är det fixat och jag tappade då räkningen på hur många nya trosor det blev :) Känns bra!

Vi lunchade på AllStar...en AllStar plate som man delade på, miniburgare, kycklingvingar, ribs, nachos, såser och tortilla med smält ost i. Mumma!
 


Ikväll blir det räkfrossa till middag för mig och Johan! Bakpotatis, sallad, bröd, rödlök/creme fraichröra osv...
Låter inte helt fel!


Nu sover Johan middag och jag strosar runt här hemma i mystofflorna för att hålla fötterna varma :)


En stooorr godispåse och 3 hyrfilmer från Hemmakväll blir det efter middagen :)
Bara kura ihop i soffan...
Godispåsen: Lakrits & choklad :) Blev faktiskt lite sugen på godis idag efter lunchen.
Plockade en jättepåse och sedan åt jag en djungelvrålklubba och så var jag nöjd/less på det
haha får väl se om det kommer tillbaka till ikväll, godissuget har legat lågt den senaste tiden :))
då suget av mat har tagit över!

Kommentarer
Postat av: Hilda

Hej :)



Tänkte bara smyga in ett STORT Grattis :) Ryktet har även nått till mig =) Hoppas allt är bra med er Kram

2011-01-08 @ 17:20:07
URL: http://hiiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0