30+ i skuggan

                                             Idag blev det ännu varmare!


Skönt med finväder men jag måste erkänna att jag har klagat lite. Tål inte värme på samma sätt nu.
Idag har vi varit hos min bror Patrik med fam. Jag åkte ner dit & sen kom Lena & barnen också. Vi har badat i poolen & varit ute hela dagen vilket har varit härligt.  

Jag tog en kalldusch vid 16.30 för att svalka mig ordentligt & efter det har jag hållit mig inne & kommer göra det resten av kvällen tills det svalnar av ute :)
Spelar ingen roll om vädret är fint så man borde vara ute, man måste lyssna på kroppen också. Nu är det dags att hålla sig från solen! :)  


Kommentarer
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Nej, jag & killen förlovade oss förra torsdagen, men har inte visat upp ringarna än, därav att man kunde observera dom :PP

2011-06-30 @ 16:31:03
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0