Pyntar till 1:a advent!

Oj vad mycket jag har fått gjort idag! Varit på BVC, det gick då bara bra. Men ikväll har hon varit riktigt ledsen & har nyss fått alvedon & somnat. Från att vara som vanligt var det som att hon helt plötsligt kände av att hon fått vaccinationen. Men biverkningarna brukar väl komma på kvällen eller senare. Stackars liten! Jag har varit på stan så Melody fick sova i vagnen i förmiddags, ätit lunch på stan med Johan, vi köpte Melodys julklänning, en julklapp & en skjorta till mig :) jag gick hem & har börjat pynta, strukit Johans jobbskjortor (så vi kan umgås då han kommer hem), fixat iordning en massa kuvert som ska postas, vikt tvätten och nu ska jag laga mat! Bra dag!


Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vilka fina gardiner! Var har du köpt dem?

2011-11-21 @ 22:50:58
URL: http://kontorsteknik.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vad fint och mysigt :)

2011-11-22 @ 15:01:53
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0