Chris Medina igår

Dagen igår gick fort och vi hade fullt upp hela dagen, en superdag med andra ord.
Sandra & Lionel kom hit efter frukost, Hanne & Theo kom hit efter lunch och vi alla drack kaffe & åt mina semlor! En massa surr och bebismys vilket gjorde att tiden sprang iväg och Sandra var den första som glömde tiden hon skulle passa :)

Jag & Hanne tog våra små knyten i vagnarna strax före 16.00 då vi också insåg att tiden sprungit iväg....vi sprang bitvis in till stan för att inte missa Chris Medina som skulle uppträda i glashuset. Några minuter sena var vi men missade inte den bästa låten :) -What are words. Barnen låg vakna i vagen och lyssnade.
Hanne var påhittig och vi följde efter, det slutade med att vi stod i kön för autograf då hon kom på att vi kunde ha han att skriva på en blöja(oanvänd såklart) till de små, lite roligt minne och klart jag ska ha med händelsen i scrapbookalbumet. Vi och alla småtjejjer köade...Haha vad roligt och vad vi garvade efteråt, jag kände mig som typ 14 år haha vad sjukt :) Vi får hoppas han blir ännu mer känd så barnen kan sälja blöjan på Ebay som Hanne sa. Haha. Bild fick det bli på oss tillsammans...
Melody skrattar mot Theo :)

Kommentarer
Postat av: elin

Haha vilken grej :)

2012-02-04 @ 15:40:20
URL: http://lantdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0