Onsdag & mammaträff

En dag som först började lite kaos...egentligen inget speciellt men allt blev bara tjorvigare än det brukar vara. Handling på Maxi som gick bra men just i tid för Melodys lunch så jag handlade en burk där och gav henne i bilen innan vi rullade hem. Hon var ledsen i bilen av övertrötthet och jag ville snabbt hem och lägga henne. Väl hemma på parkeringen lastade jag ur allt, packa ner henne i vagnen och gick in. MEN! En av påsarna från Maxi stod kvar ute...orka! Hahaha Ut och hämta den och in igen och klä Melody för en vila i vagnen men var är vantarna?, jo i bilen, vars annars! Ah nu får det väl vara nog. På med andra vantar, lägga ut henne i vagnen & hon somnade på direkten.
In och packa upp allt till kyl & frys och hänga tvätten jag startade på morgonen och äta lunch.
Men sen vände det, Melody sov i 2h och jag gick till mammaträffen med vagnen så fick hon vakna där ute, sen in och leka runt lite, äta mellis och sen hakade vi på snabb sväng på stan med några av mammorna :)
Nu bloggar jag lite och hon kryper runt här hemma och utforskar, drar ut scarfar och sånt ur lådorna i hallen :)

Elin tog upp en kanin och började låta och fick ganska snabbt ALLA barns uppmärksamhet för ett tag. Det händer inte varje träff :) Såg så kul ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0