Nya favoriter

Förutom att pussas hela tiden gillar hon att starta hunden och dansa. Vickar hit & dit och går runt :)
Sparka boll kom hon på igårkväll & det blev en hit! Måste klappa händerna mellan sparkarna också eftersom vi gör det :) haha

Jag har nyss fixat mig inför grillmiddag ikväll. Vi har barnvakt till lillis och ska iväg och äta gott med några vänner.
Måste bara lägga ut en bild på våran lilla drama queen, såhär ser hon ut då hon inte får som hon vill. Kastar sig på golvet och sätter händerna i ansiktet som om det är det värsta hon varit med om!! Tur det går över snabbt :)

Blir lite bildregn nu


Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, Liv slänger sig också ner och gallskriker om hon inte får som hon vill! Om hon är sur på mig gör hon det bara då jag ser!
Om jag går bakom ett hörn blir det tyst, och när jag tittar fram igen så slänger hon sig ner på mage och skriker igen. Haha. Dom är roliga!

2012-10-07 @ 00:25:34
URL: http://elfvin.blogg.se
Postat av: Pernilla

Sådär med att gallskrika på golvet gör Hjalmar också ibland...

Fina bilder på två fina tjejer :)

2012-10-07 @ 15:27:22
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0