Möhippan

Vilken dag de hade fixat för mig!! Ville inte att den skulle ta slut. En dag med både skratt och glädjetårar, inspelningsstudio, dans, bowling, god mat, drinkar, hot stone massage och en hel del annat kul och överraskningar. Öm i benen idag efter allt dansande :)

Vi höll hus på havsbadet där vi också åt 3-rätters middag samtidigt som "The Band" uppträdde. Vi satt såklart längst fram vid scen så de kom fram då och då och sjöng vid mig. :)
Skit fula kläder hade jag som jag fick ha hela kvällen lång, men på huvudet var jag fin :))

Tusen & åter tusen tack för igår alla inblandade! Jag är mer än överlycklig över allt vad gårdagen innehöll! Ni är guldvärda.



Kommentarer
Postat av: Therese

Men gud vad roligt att det blev så lyckat!! :) Vi får ses i veckan igen så får jag höra mera :)

2013-01-27 @ 17:10:46
Postat av: Pernilla

Det låter som det blivit väldigt lyckat, så skoj :)

2013-01-29 @ 19:06:19
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0