Hus

Idag har vi gjort några ärenden på morgonen, fixat lite matinköp inför helgen och stugvistelse. Blir nog kul det där! Hela familjen hjälptes åt att klippa gräset också innan lunch. Melody med mig på åkgräsklipparen, det är ju riktigt kul. Johan både gillar och inte gillar mitt nya intresse för att klippa gräset :) Jag tar den roliga biten med den stora klipparen, man blir ju inte ens trött ;) hehe. Sen är det ganska mysigt att ha en liten medhjälpare i knät i ca 45 min som aldrig annars sitter still hos en någon lång stund :) Nya trimmern fungerar kanon och även det har blivit min nya grej. Finliret och putsning av tomten gör stor skillnad. 
Solen kom fram vid lunch och resterande av dagen innebar mys på tomten. Varmt och skönt med sol och Melody har badat medan vi slappat bredvid :) Grillat till middag då Johan fick välja och nu slappa vid tv:n. 
 
Skönt med äldre syskon så man kan ärva saker! Melody har fått sig ett hus av sina kusiner Simon & Melker. Huuuus säger hon mer än en gång om dagen och ska in och leka tittut. Sen vill hon såklart att vi också ska gå in med henne ibland. Lite trångt, men det går :) Nöjd verkar hon vara över sitt nya hus iaf och säger därmed Tack igen :) 
 
Tur hon har badringen på i lilla poolen ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0