Mer bakning

Idag har vi haft främmande av mamma, syrran & Milton på morgonen. Sen åkte vi till mamma för lunch allihopa. Stannade tills det kliat nog i mina bakfingrar och jag & lillis åkte hem och bakade saffransskorpor och cakepops med pepparkakssmak. Så kul med detta julbak, det mest pyssliga är det roligaste :) Blir att börja julpynta huset till helgen och då ska lillan få baka pepparkakor med mig/oss, alt äta deg. Blir spännande att se hur det slutar.
Köttsoppa till middag blev det idag. Jag puttrade en grytbit av älg i 2h och tärnade ner hälften i köttsoppan och tärnade resten till en blivande älggryta till imorgon. Skönt då middagen är förberedd redan nu...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0