Umeåtripp

Vi åkte till Umeå torsdag-söndag. Så mysigt att fara iväg hela familjen på en tripp. Vi började med att hämta en beggad tvillingvagn i Skelleftå som jag hittat på blocket. Har tänkt att vi inte behöver någon men det har känts sista tiden att det vore bra att ha en ändå. När jag började tänka på det och då mamma tyckte vi skulle köpa en kunde jag inte låta bli att hålla med. Nu kan man ju inte dra någon Bob bakom vagnen och Melody är för liten för att gå långa svängar, och cykla går väääldigt sakta än så länge. Eftersom hon fortfarande vilar middag så kan hon även vila samtidigt i vagnen, känns kanon! "Nya" vagnen har redan uppfyllt det vi ville och visat sig vara ett kanonköp! 

I Umeå shoppade vi massa kläder till hela familjen! Bodde 2 nätter på hotell och en natt på "Lektors" hos Lars & Monica. Johan shoppade enbart i deras butik Nollnitti medan jag tror jag fick med en påse hem från varenda butik i stan, he he. Nä men nästan :) 
Fick middag i Brån fredagkväll hos våra vänner och se bebismagen som snart är ett minne blott. Nästa gång vi ses får vi snusa på deras bebis. 

Att vara tillbaka i Umeå och hälsa på kändes riktigt bra och vi måste verkligen vara bättre på att åka dit oftare! Lägger in några blandade bilder från vår weekend. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0