Då var påsken över

Jag har inte haft tid med bloggen nu på länge känner jag! Påsken var härlig med några dagar sol! Vi åkte som sagt upp på torsdagkväll till kåbban och fick oss en kvällsmacka innan puben för att träffa alla. Så där blev det att sitta och surra. Johans kusin Madde som jag var med till London var där med en tjejkompis och några killar. Så det var ett väldigt trevligt sällskap för oss. :)
Så om dagarna har vi inte gjort så mycket mer än tagit någon promenad och ätit gott. Härligt.
Fredagen bjöd Annelie på påskbord! Och det är grymt kan jag lova. Efterrätten bestod av creme brulee! Mums vad gott. Sedan gav vi oss till vännerna och partajade lite. Och avslutade med dans inne på puben med svärmor och hennes vän! Hur roligt som helst hade vi och stängde stället. :)
Så nästa dag blev ganska lik, midddag på taco och sedan till ´nästa husvagn och hade lika trevligt en kväll till :)

Söndag åkte vi hem efter att ha ätit blodpalt i husvagnen. Åkte och hälsade på syrran. Bjudna på kaffe och hastbullar. Och så hade jag rint till pappa så han kom och hälsade på där när vi också var där. Man vill ju hinna träffa såm många och dagarna är alldeles för få varje gång man kommer hem.
Så på kvällen åkte vi till mamma och Janne för att övernatta. Då var jag så hungri när vi kom dit så jag åt uåå deras gravade lax och hårdbröd innan läggdags! :) Det var när man satte sig still i bilen på väg mot roknäs man hade tid att känna att man ville ha något i magen. :)

Måndag vaknade jag av solen. Jippi! Ner för att duscha och klä mig. Sedan gick jag och mamma ut i solen där sedan Janne och Johan gjorde oss sällskap. Lite kaffe och fika och en filt på benen och gassande sol med garagedörrarna som lä för vinden! Oj vad skönt jag mådde.
Till lunch kom bror Peter med fam och hälsade på. Mamma bjöd på smörgåstårta och fika! Så det blev en god lunch det. Stannade och åt middag innan vi åkte iväg till Umeå igen. Sedan har det varit jobb varje dag och jag har planerat inför fjällen till veckan!!!

Perfekt husvagsplats, nu ser man halva "framsida" backe.


1:a parkett i solen! :)


Snygghunden Phoebe...




Creme bruleen var alla nyfikna på.




Hos mamma och Janne ute i finvädret.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0