Vårshopping

Kunde inte motstå dessa fina leggings när jag gick på stan under lunchen idag! Så härliga färger. Gillar att det kommer lite 80-tal till mode. Mycket är så färgglatt! Lagomt till våren också.





Dom här var ju bara så läckra :)


Sedan en liten bild på den utvalda outfiten jag ska ha imorgon fredag på jobbet :)
Vi har fått hem grå stentvättade jeansleggings på butiken idag, supersnygga. Och dom ska pryda mina ben imorgon till denna överdel.


Nya jeansleggingsarna. Finns inte skönare!


Nu ska jag gå och mysa med Johan som kommit hem ikväll! Skönt att ha han hemma igen. Svejs.

Kommentarer
Postat av: fanny

vilka härliga färger :)

2009-04-03 @ 07:40:54
Postat av: Malin G

åh vilka härliga färger, våååår!!!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0