Vouggatjålme!

Johan åkte på att jobba nästa vecka då vi hade planerat att följa med mina 2 bröder och familjer till fjällen och köra skoter och förhoppningsvis njuta av fint väder. Och jag vill inte köra dit själv från umeå, så långt också då man är osäker på att hitta. Så jag bestämde mig för att ta ledigt några extra dagar och ta bussen till piteå på fredag och ha mamma till att skjutsa mig till älvsbyn. Där kan jag övernatta hos bror och åka upp med dom på lördagmorgon. KUL!
Dom har bokat en stuga i 1 vecka så vädret avgör hur länge vi ska stanna.
Så det blir skoteråkning för mig i vinter ändå!! Jag får tränga ner mig i någon pulka eller sitta på skotern deras :) 

Så igår passade jag på att baka lite gofika. Det är ett måste om man ska vara ute.
Det fick bli kanelbullar och hastbullar med kardemumma och pärlsocker på. Provsmakade till ett glas mjölk innan jag la mig igår, och dom blev mumsigt goda!!
Så nu har jag bara 2 dagar i jobbet och sedan bär det av. :)

Nu ska jag lägga mig vd tv:n. Svejs...

Nya assistenten. Inte kramp i armarna längre då jag bakar bullar! :)



Kommentarer
Postat av: Malin G

yeyyy skitasnygg va!! =)

å ja med e jätte snorig, o faan så HES!! hm, kanske e skönt för barnen... hihi..

PUSS

Postat av: fanny

tjena bruden! ja det blev så att vi stannade på byn. Ons-fre var vi hos frida och andreas i kisträsk. På lördagen var vi i hällan och festade loss! riktigt kul.. Var det ösigt i kåbban då? :) kram kram..

2009-04-17 @ 15:02:21
Postat av: Maria

Hej!



Tack så mycket, det var en riktigt bra dag! Ni verkar ju också ha haft en riktigt mysig påsk. Jag har också en electrolux assistent. Oslagbar! Speciellt då det är brödbak på gång.



Stor kram

2009-04-19 @ 18:24:18
URL: http://www.mariaemb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0