Helgen

Jobb lördag, nu är det bara 6 dagar kvar på butiken för ett tag framöver. Hjälp!! Shit kan inte fatta det. Jobbar bara en dag till med Lars och Monica innan dom drar till Sthlm på mode/inköpsmässa. Känns overkligt. Idag har Johan flygit ner till Sthlm och ska sova i lägenheten inatt, han börjar jobba igen imorgon. Så jag pratade just me han och han var precis och skulle handla lite till kylen.

Lördagkväll blev lugn, fick ett erbjudande av Sandra att följa på middag med hon och några tjejer, dricka lite vin och sedan utgång. Det lät ju inte alls tokigt. Jag säger som henne, hur ska min lever palla sthlm?! :)
Men det blev istället så att jag och Johan gick och handlade mat och följdes hem för att äta tillsammans efter att jag slutat jobbet. Han skulle ju som sagt åka iväg idag sön och vi kommer inte att ses förrän 19:e el 20:e! Länge! Så jag kände att vi skulle ha en myskväll på 2 istället. Och så fick det bli. Mat och sedan en promenad i det fina vädret in till stan, hyrde filmer och traskade ett tag. Sedan blev det hem till lägenheten och se filmerna tillsammans med godis och annat. Mysigt.

Söndag steg jag upp 10.00 och drog på mig bikinin, tog en handduk och en kudde och pallrade mig ut i solen! Härligt! Så bra att solen stannade kvar på min lediga dag! Så gick jag in och åt lunch när Johan sa att den var klar. Bortskämd har jag också varit :)
Efter att jag skjutsat Johan till flyget åkte jag hem, satte mig i solen ett tag till men var ganska mättad så jag gick in och städade. Man vill ju städa genom och rensa allt nu när vi åker. Så det blev en väldigt noga dammsugning och rensnig av skåpar och klädkammare samtidigt som jag hade en pannkaka i ugnen som jag ätit för ett tag sedan med grädde och sylt! Mums.
Nu har jag just tagit en dusch och ska se den sista filmen som vi hyrde igår. Johan sa att jag fick välja en egen som jag kunde se när han hade åkt :) Så det blir det att göra ikväll. Svejs

Dessa filmer hyrde vi. Nu ska jag se den 3:e ikväll


Ni kunde kanske gissa att det var den här jag valde :) Det står på baksidan att den är ett alternativ till "Sex and the City" Lät ju lockande.....men sååå fel jag hade! Betyg efter att ha sett halva filmen= Dålig!


Bjuder på en bild från min lördag på butiken då jag gjorde om denna sektion. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0