Bakar, shoppar och jobbar

Ikväll tisdag är jag själv, Johan åkte på ett möte och blev borta över middagen så jag handlade lite mat på Ica innan jag gick hem från stan efter jobbet.
Sedan hade jag även kommit ihåg att handla havregryn, jag var så sugen att baka chokladbollar igår men vi hade inte allt hemma för att kunna röra hop en sluring, så efter jag ätit tänkte jag att ikväll får det bli lite bak!
Chokladbollar måste man ju ha i frysen. Så jag rullade snabbt upp en sluring på 3 satser, måste ju göra lite mer när man ända grisar ner händerna.
Nu ska jag se lite på tv och mysa i soffan och förhoppningsvis blir inte Johan alltför sen ikväll.

Lite sugna blir ni va?


Välbehövliga saker till mig som jag shoppade igår under lunchen på stan. Men inte kul att lägga pengarna på egentligen. En ny ögonskugga unnade jag mig från Make up store, en vit som glittar i silver, jättefin. Jag har väl använt samma ögonskugga varje dag nu i typ 1-2 år så jag tyckte det var på tiden att jag införskaffade en ny att nöta på. Sedan fick även Johan en lite present av mig, nya borstar till eltandborsten. Och jag kan lova att det var verkligen något vi behövde båda två. Vi är inte så duktiga att hålla efter dom med nya som man ska göra regelbundet.

Så idag satt jag vid datorn på lagret under lunchen, det är lika bra det för annars kan man inte låta bli att shoppa något nytt som man bara råkar hitta och kanske inte behöver jättemycket :)      Svejs

Kommentarer
Postat av: sara

Härligt, de låter ju bra!:) jo de förstår jag, de är ju inte bara att fara över en dag precis. Jodå här är allt fint, har flyttat till piteå nu så jag har tagit steget från älvsbyn vilket känns mer än bra! :)men du får ha de så bra iaf! kram

2009-01-27 @ 21:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0