Fredag

Idag har jag jobbat och stått i. Men jag fick faktiskt helg efter denna dag. På butiken har vi haft fullt upp med rean och att packa upp alla nya kläder som kommer för våren! Kul. Man har redan börjat fylla garderoben med nya och frächa kläder. Vilket behövs, eller? :) ja alltid i min garderob om man frågar mig.
Under lunchen kom jag på att jag och Johan kunde äta taco och det fick det bli, jag han handla under rasten och så var det bara jobba klart resten av dagen och sen fara hem och börja med maten. Och hur gott som helst var det. Vi har ju tappat lite av vårat tacosug numer, men det kanske börjar komma tillbaka nu igen. :)
Sedan har vi sett lite lets dance och färdigställt våran tvbänk som jag började med igår kväll. Och den blev ju hur snygg som helst men bilder på det kommer lite senare. :) Nu ska jag hjälpa Johan att ställa allt iordning, vart vi ska ha allt osv. Svejs

Dagens outfit på jobbet :) Men just nu är det mjukisarna medan man är hemma!

Kommentarer
Postat av: Malin!!

Snyggo!!!! PUSS PUSS PUUUUSS!!! Ses vi snart eller? Ja hoppas de, längtar som ett psyk!!!!! :-(

LOVE YOU!!



/Mallan

2009-01-17 @ 09:17:50
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0