Städat bort julen

Nu har jag städat bort julen. Kvällen har gått fort fram vilket var meningen eftersom jag är själv ikväll. Johan är i Malmö. Men det passade bra för mig ikväll att städa undan lite. Och man förvånas lika mycket efter varje jul. Alla julsaker och granen är så mysiga att ta fram men efter julen då allt ska bort så blir det så snyggt och rent i hemmet. I lägenheten är det helt bortblåst nu. Skönt att ha gjort bort det. Men lite julstämmnig finns kvar, jag har just börjat koka lite risgrynsgröt :) det är ju så himla gott att äta kallt och tillsammans med t.ex saftsoppa. Så det blir min kvällsmat imorgon då den har kallnat hela natten. Nu ska jag sätta mig ner vid tv:n och invänta att gröten tjocknar coh sedan blir det att lägga sig.
God natt!

Köket tillbaka i sin vanliga stil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0