Lite shopping

En jobbardag idag med har jag haft. Och vi sålde lika bra idag! Så duktiga vi är. Lånade även hem ett linne som jag tyckte var fint. Och det passade också, så det får stanna i min garderob. Och för bara 139:- var det ingen tevkan om att behålla det :) men jag ska ju tänka på att spara lite nu till studentlivet börjar.  Men men vad gör man när man jobbar på en butik med massor med fina kläder, och mer för varje dag får vi. Nu har även höstens kläder börjat komma till butiken. Och jag var tvungen att ta en mössa från svea i rött.

199:- på The Store :)


Brunt leopard linne också The Store.


Nu ska jag se på tv. Johan är i Älvsbyn och semestrar den skurken. Så jag ska bara ta det lugnt.
Imorgon blir det att äta middag ute med Sandra. Kanske ta en promenad efteråt eller nåt. Hitta på något iaf. Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0