Torsdag

Idag har jag jobbat, ganska lugnt idag eftersom det är så fint väder. Alla solar istället för att shoppa, vilket jag också skulle göra om jag vore ledig.
Johan ringde strax innan jag slutade idag och frågade vad jag tyckte om vi skulle grilla hamburgare ikväll. Mums vad gott det lät. Och så fick det bli. Satt ute på balkongen och myste. Synd bara att vi inte har sol där hela kvällen.
Nu myser vi i soffan och har just druckit kaffe och jag har mumsat i mig en delicatoboll! :) Inget att klaga på.

2 bilder på mig och Johan från våran myslunch igår på båten. :)



Kommentarer
Postat av: Judith

sv: jaha, okej. jag skrev iaf en innan att det var länge sen man såg dig å att jag inte kände igen dig från början så jag tänkte " kusin..? :o" haha, men sen såg jag ju att de var du! :) kram

2009-07-30 @ 21:46:02
URL: http://judithgrahn.blogg.se/
Postat av: syrran.. =)

Hahahahaaaa, ja men nu har ja skickat en vänförfrågan, då ja fick dejj som förslag av Jojje! :)

Va kul, nu e du oxå snart i fb träsket, hehe, ja fick dig att tatta dig, skaffa blogg hehe..

Nu över till work igen, pözz!!!

2009-07-31 @ 07:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0