Jag lever...

Jag lever faktiskt om ingen trodde det :) Det finns verkligen ingen tid att sätta sig framför datorn nu när man har semester och bara vill vara utomhus i det underbara vädret! Men vid datorn känns det som om man hinner sitta vid sen.
Idag är det tisdag och jag har tillbringat hela dagen i lillstrand med Lena och Åsa med barnen. Så varmt och härligt och brännan har inte blivit sämre :)

Nu är jag hos mamma och Janne och ska övernatta här i två dagar. Med oss hade vi Tindra och Milton som vi sköter imorgon medan systeryster jobbar. Så vi hoppas på ännu en dag med varmt väder så vi kan vara ute och åka till en i byn och bada i deras pool.

Och fler kort har jag på mobilen än sist jag skrev men ingen dator har jag kommit åt så jag kan få bilderna från mobben till datorn. Men nu på fredag är jag i umeå igen så då kommer ett lång inlägg med massor av bilder!!

Snor denna bild från systers blogg. Är i stugan och fick främmande av Malin med fam så Tindra ville åka båt med Johan. Jag och malin fick följa med och hålla i henne så han kunde köra fort! Hon tyckte även att hon fick låna en sån fin väst också, frågade om det inte fanns byxor till! haha söt.


Efter lite tjat om att få åka båt hade vi äntligen ätit lunch så vi kunde fara ut på vattnet en sväng. Glad!

Kommentarer
Postat av: fanny

haha okej, det blev mycke info och datum där på en och samma ång för mig :) men ja, och vi måste VERKLIGEN komma och hälsa på i sthlm senare :) där kanske du kan visa mig lite mer shopping än i umeå, eller vad tror du? ;) kuuuuuul!!

2009-07-01 @ 23:20:33
URL: http://fannyob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0