Vilken rolig helg!

Oj oj det var längesen det hände så här mycket på en och samma helg. Modevisning på fre, jobb lör sedan middag med Sandra och Emelie med "lite" rosevin. Blev nog några glas.
När klockan närmade sig 22.00 ringde vi efter en taxi för att åka in till stan. Det blev först olearys och en drink för att surra med några vänner till Sandra och Emelie. Men när klockan närmade sig 23.30 blev det en promenad till Rex för att dansa! Och oj så kul jag/vi hade det! Ville verkligen inte att kvällen skulle ta slut. Hade kunnat dansa hela natten lång med sällskapet. 
Så när klockan blev 02.00 var det bara att ta ut jackan och en promenad hem till sovande Johan väntade. Och ingen bov tog mig heller som tur var. Och jag måste ha varit hur trött som helst. För jag ställde väckaren på 10.00 och då klev jag upp för att äta frukost, men jag var så trött så jag la mig igen och ställde om väckaren till 12.00 men  den hade jag tydligen slagit av och somnat om. Så jag vaknade av att Johan började röra på sig och när jag tittade upp sa han att klockan var 13.00! Hjälp vad länge vi sovit. Men det var antagligen välbehövligt. Med allt festande och jobbande i helgen behövde man nog sova ut ordentligt. 

Så i eftermiddag blev det att skjutsa Johan till flyget och sedan åka på Ica Maxi och handla inför veckan. Vilket inte tog så länge eftersom Johan är borta tills på onsdag och torsdagkväll åker vi till älvsbyn för att fira midsommar och våran 3-åriga förlovningsdag! Så det blev några lättlagade middagar i veckan när man är själv. 
Fick även ett städil för ett tag sedan och drog fram dammsugaren och susade runt i hela lägenheten så allt damm åkte bort. Och tvättat allt i smutskorgen, alltid lika skönt. Och som vanligt kommer mina största städil oftast efter en utekväll då många kanske är bakis och inte ids laga sig mat ens. Men inte jag, brukar ofta ha mer energi då. :) Konstigt. Kanske ska ta utekvällar lite oftare. :)
Nu ska jag bara ta det lugnt och se på tv om det finns något bra att titta på. Har ätit en mycket god middag för mig själv.

Emelie och Sandra!


Min outfit på lördag kväll.


Söndagens goda middag som bestod av lax i ugn, färskpotatis, fisksås och sallad med fetaost! Mums

Kommentarer
Postat av: fanny

Vad fin du var i håret emma :) är ni på byn nu? vore ju kul att ses!

2009-06-22 @ 23:46:00
URL: http://fannyob.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jo de kan man väl säga..Jag och min kille ( David johansson) har nyligt gjort slut. De var ett gemensamt beslut, men de är ändå tungt..De går som en berg och dal bana i början :/

Hoppas att allt är bra med dig och att solen ska börja stråla igen så vi får oss lite färg :) Kram

2009-07-11 @ 01:22:29
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0