Frissan och ledig dag!

Äntligen är man vårfräch i håret! Härligt. Kom tvärt på att det verkligen behövdes och som tur var fick jag en tid idag då jag är ledig! Så nu har jag just ätit lunch och jag ska ta bilen och åka på några möbelaffärer. Spännande, får se om man gör något fynd.
Vi skulle behöva en hatthylla, byrå till hallen i svart och en svart spegel. Och när jag hittat vad vi ska ha i hallen kan jag ju sätta upp Välkommentexten som syrran slöjdat! Kul.

Nyfrissad och lite blondare!


Lite dålig bild på nya vårjackan. Vi har ju fått in märket Elvine, så det fick bli en av de jackorna. :) Dom har så snygga dragkedjor, syns tyvärr inte hur silvrig den verkligen är!. Den blänker.


Kommentarer
Postat av: Emma

joo man borde unna sig sånnt ofta :) Det är bara att börja spara :) hehe Jasså? Jaa jag vet ionte vad jag ska göra i påsk. Kanske ska upp till kåbban någon dag bara över dagen. E ju så fint och mysigt där. :)

2009-03-31 @ 14:34:04
URL: http://emmanh.blogg.se/
Postat av: fanny

wow vilken snygging! :) hurru det blir nog kåbban till påsk för oss ändå, så då ses vi. Kuul :)

2009-03-31 @ 19:19:38
Postat av: Angelica

Ohhh.. va fin du vart.. själv lever ja vidare me rått färgen kvar i hår botten ett tag till :o/

2009-03-31 @ 20:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0