Onsdag

Idag är det onsdag och jag har precis fått i mig min middag. Johan är borta på jobb så jag är själv. Så det fick bli att värma lite mat från frysen. Men inte dumt det, blev nämligen över filé när vi bjöd mamma och Janne på middag i helgen så jag kokade lite potatis och vämde upp köttet och såsen! Mumma vad gott det blev, en riktig lyxmiddag för mig själv. :)
Så nu blir det lite tid vid datorn och sedan ska jag se på tv klockan 20.00, semester svenskar eller diagnos okänd. Bara lite slappar-tvtittande unde filten.
Har varit borta både mån och tis kväll så det ska bli ganska skönt att ta den lugnt. I måndags hade jag dansen som vanligt och det var lika kul denna gång, men svårt med alla nya steg som man ska försöka sätta ihop med en koreografi som vi lär in. Började med en ny i veckan.

Mumsiga middagen, det fattas bara en god efterrätt egentligen!


Idag på lunchrasten har jag gått lite på stan, det är inte bra när vi inget fungerande internet har på jobbet, då måste man ju gå på stan efter att man ätit. Kan ju inte bara sitta och kolla in i väggen på lagret.
Och det är farligt att vara på butiker och bara titta, för det går ju inte om man hittar något fint så måste man ju köpa det. :)
Så idag har jag hittat ett par skor att ha till sena våren och sommaren. Både snygga och billiga så varför vänta?!
Annars har jag bara huggit och stått i på butiken där det finns hur mycket som helst att göra varje dag, dagarna bara springer iväg. Att det redan är torsdag imorgon fattar man knappt.

Ny skorna, favvomodellen också. Kan jobba med varje dag utan ont i fötterna, hoppas dessa är lika sköna.


Idag ringde iaf Johan och sa att han kommer hem imorgon istället för på fredag!! Jippi det var ju roligt. Nä nu ska jag plocka undan lite i köket och starta en diskmaskin.     Svejs


Kommentarer
Postat av: Malin G

Åh vilka söta dojjor, ser ut som ett par mommo Karin hade då ja va liten! fniss... =)

miss u, pözz!!

2009-03-11 @ 20:27:36
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0