Sol!



Oj vad soligt ute idag! I alla fall halva dagen och då passade jag på att gå ut en sväng på stan. Tänkt att man går dit fast man är där på jobbet varje dag! :) Men jag behövde handla lite inför helgen och det är roligast att promenera in mot stan för då får man se lite folk iaf!
Har ledig dag idag så jag ska lägga mig och läsa lite i någon av mina nya böcker! Har stått i köket under förmiddagen och grejat med godsaker inför helgen, vad kan jag ju inte avslöja för dom som kommer hit! :) Så nu blir det att vila. Svejs

Kommentarer
Postat av: fanny

Ja, det är inte alls dumt med lov! ni verkar också ha det soligt och fint.. Grattis i förskott förresten! :)

2009-03-04 @ 15:15:11
URL: http://fannyob.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hej! Vilket härligt väder nu verkar ha haft! Mysigt! Tack för utmaningen, jag ska ta tag i den när jag får lite mer tid.



Grattis i förskott! Hoppas att du får en härlig födelsedag och trevlig helg.



Många kramar

2009-03-05 @ 19:01:35
URL: http://www.mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0