Uppvaktad igen!

Ja himla så många vänner och famlij man har som kommer ihåg en! Idag var det Angelica som kom in på butiken och hade en present med sig till mig! Så söt hon är. Hon sa att det bara var något litet men det var det väl inte! En ögonpenna från Make Up Store! Inte dåligt smink dom har där! Tack så mycket för den, jag provade den på en gång. Och det var tydligen någon ny färg som kommit, annars har den varit vit och nu har dom gjort en i beige. Mycket fint! Tur man har någon som hjälper en att hålla koll på nyheterna! :)
Sedan var det även min älsklingslunch idag på cafét! Laxlasagne! Hur gott som helst var det! Så nu är jag hemma och har en pannkaka i ugnen som jag snart ska ta ut. Johan är i Stockholm till imorgon så jag är själv. 
Så ikväll förbereder jag tårtan till imorgon! Mums. 
Nu ska jag äta...Svejs 

Tänkte bara läska med en bild på min otroligt goda laxlasagne till lunch!
  
Presenten från Angelica! Verkligen ett tips till er som inte har den redan.

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha.. söt fia...

Ha nu en fantastisk födelsedags kväll

Synd ja inte hade tid för goo tårtan din..

Kraaaaaam på de..

2009-03-06 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0