Cykellyse och tröja

Idag har vi haft MDA i skolan och det gick bra! Himla rolig behandling att utföra. Känns lite mer och extra bra eftersom man jobbar med maskin. Vi slutade 12.00 och då cyklade jag på apoteket och köpte mig ett nässpray till! Men denna gång fick det bli ett som är skonsamt för min lilla näsa. Ett med saltlösning på 3,5% som är saltare än vår egen salt i kroppen vilket gör att den drar ur vätskan ut den svullna näsväggen sk. (osmos). Det hopps jag hjälper mig. 
Jag cyklade hem och åt lunch innan jag tog på mig skorna igen och tog tunnelbanan till hötorget och gick på stan en stund tills Johan slutade. Ganska mysigt att promenera runt och gå från affär till affär som lockar. Jag gjorde några billiga fynd, en tröja från H&M, cykellysen, deo, minispray och sockar. Allt välbehövligt, allt utom tröjan kanske :) tihi. Jag mötte upp Johan utanför hans jobb så han kunde gå med mig en stund på de sista ärendena.

Nu har jag just ätit pannkaka eller ugnspannkaka som man nu tydligen ska kalla det :) haha med sylt och glass, så nu myser magen. 
Har även hunnit med att kolla igenom kemin inför provet imorgon. Det känns som om jag kan det mesta nu så resten av kvällen får tv:n hålla mig sällskap. Johan är och ser hockey i södertälje med Patrik och Gabbe. Svejs!

Nya cykellysen så inte polisen vill ha pengar av mig då jag cyklar hem från skolan om dagarna då det är mörkt.
 

Ganska basic tröja dock men blir fin till mina svarta jeansleggings :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0