Just ja...

Skulle ju även skriva att jag och Johan fått en tidig julklapp igår! Vi kommer att få åka till grancanaria mellan 23-30 december och fira julen där med hans föräldrar. Det blir inte tråkigt, men jag ska vara försiktig med solen denna gång :) nu veta ja ju vad som händer med huden nar man solar för mycket eller bara solar. 
Så jag kommer vara hemma 5 dagar och sedan åka till utlandet och sedan komma hem igen och stanna 5 dagar innan jag måste åka hit och börja skolan igen och jullovet är över. 

Men jag är så sugen på att åka hem nästa helg! Ta ledig fredag från skolan och flyga hem och stanna tills på söndag! Men jag vet inte, det är ju så dyrt ju! Och bara 3 veckor kvar till jullovet, men det känns så länge ändå när man börjar tänka på det :) 

Kommentarer
Postat av: Maria

Men duuuu, om du är kvar här nästa helg kanske vi kan baka lussebullar på lördag!?

2009-11-28 @ 15:17:13
URL: http://mariaemb.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0