Chokladfestival

Idag har jag varit på djurgården...chokladfestivalen med Mia och hennes kompisar! Så otroligt mycket godsaker, allt ville jag ha men börsen styrde hur mycket jag kunde handla :) Men lite fick jag med mig hem iaf! Och jag fick Mia att handla lite till hihi
Nu är Marie och Patrik här och ska äta lite godsaker och ta en drink och se Idol...sedan blir det sovmorgon imorgon!! :)

Lägger in lite bilder som läskar! :)








Finaste klänningen! Kan inte tro att allt är i choklad! :)



Allt i choklad, även rosorna!


Detta handlade jag hem...marsipan och nougat med pistage och en vit nougat!! Mums!


Pepparkakschoklad! Sedan 3 chokladkakor till som var KarlFatzer och geisha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0