Mysig helg!

Lördag gick vi på stan och jag shoppade lite :) Kul! Sedan åkte vi till Marie och Patrik och åt pizza. Sedan tog jag och Marie tunnelbanan mot stan och satte oss på ett mysigt fik och mumsade på lite blåbärspaj. Sedan gick vi på bio och såg: "Allt för min syster". Jättebra film och hela biosalongen snyftade ljudligt under hela filmen! :)

Söndag började med sovmorgon såklart! Trött var jag fast jag sov länge.
Vi slöade här hemma innan vi gick ut till gallerian och strosade ett tag, kollade lite kläder men idag blev det ingen shopping för varken mig eller Johan. Vi gick och handlade hem lite mat till veckan och hyrde 2 filmer som vi sett med en filt i soffan. Så skönt. Johan gick till kina restaurangen när vi blev hungriga och handlade hem mat så vi skulle slippa laga något. Skönt! :) Gott var det, så lite godis på det!
Vi har hunnit med att snabbt dammsugit och tvättat kläder idag också. Och det känns som om denna dag varit så lång. Nu ska vi fortsätta slappa framför tv:n och ladda inför veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0