Helg!!

Ja helg igen och dagarna bara springer iväg! Helt otroligt så fort tiden går, var ska detta året ta vägen?! Men jag kan ju då säga att jag tar vara på tiden iaf! haha Inte en stund utan att ha något att göra!

Igår fredag var Mia här hos mig och Johan och jag hade gjort lax, potatis, sås, sallad och ost oh kex! Det gillades! Sedan blev det Idol och skratta lite...sedan till kvällens höjdpunkt...så såg vi Twilight! Hade inte sett den...MEN så bra film! Jag är kär i den! Och jag kan lova att det blir att följa Mia på bio i nov när 2.an kommer ut!! Längtar!!
Men vi var inte less på film efter det...så vi kastade in Goal också...den har jag sett typ 3 ggr men den är så bra och Mia hade inte sett den, så det fick bli den och så grät vi lite som vanligt då jag ser den. Hennes Johan kom hit en stund så de kunde följas hem sen vid 01.30.

Nu har jag just satt i mig lite frukost och duschat...ska packa min sovaöver väska och bege mig till Emelie där jag ska träffas med Sandra och Malin också. En dag tillsammans och sedan en överaskning som vi gett till Sandra som har fyllt 25 som jag inte kan skriva här än :) Sedan ska vi alla sova hos Emelie efter en natt ute i dansens tecken :) Kul!! Svejs

Kommentarer
Postat av: Sandra Granberg

Läs böckerna Emma! jag är helt såld! :P

2009-09-13 @ 16:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0