Lördagen

Det var en härlig lördag jag hade igår...den vill jag uppleva igen! :)
Jag och Johan vaknade pigga och glada, käkade lite lätt frukost och sedan tog vi en promenad ut på kungsholmen och handlade hem lite saker jag behövde för att fixa lekarna till syrrans 30-års fest! Kul!
På väg hem stannade vi vid en grill och köpte varsin enkel hamburgare så vi klarade oss ett tag till :)
Hem med grejerna och sedan tunnelbanan till stan där vi strosade och hittade 2 tröjor till Johan. Tur för mig att han hjälpte mig dämpa mitt shoppingbehov genom att handla ist för mig...

Sedan var det dags för en tur med tuben igen...mot Globen! Där var vi i god tid så vi han gå en sväng och kolla i det shoppingcentrat också....satte oss på ett fik och myste med en kaffe och gobit.
Men tiden sprang iväg och det var dags för hockeymatch på hovet...Djurgården-Modo! Det var en hel del folk där kan jag lova...och livat var det också. Det är det jag gillar, stämmingen med allt jubel får en att bli hur intresserad som helst! haha
Foppa spelade ju också! Och det klagar man inte på. Det var verkligen en upplevelse att se han tysta djurgårdsklacken, då han avgjorde matchen som slutade 2-1 til modo! :)
Glada åkte vi hem igen och käkade taco ännu en dag! Typiskt oss, när vi väl börjar kan vi inte sluta! :) Det är ju så gott!

Myste här hemma hela kvällen, Marie kom förbi och hjälpte mig med lekar till systers fest! Johan blandade oss varsin gin & tonic, man blir ju så kreativ då! :) Och lite godis på det, kunde inte bli bättre! :) Så nu är det bara att se fram emot festen till helgen på lördag!!

Som sagt några på  läktaren...8090 vill jag minnas att dom sa.




GT och godis = bra kreativitet!


Kommentarer
Postat av: Sandra G

Men Emma, åker du hem då jag kommer ner? :)

2009-09-29 @ 13:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0